♠ Day 12 - A song from a band you hate ♠

Det finns oändlig mycket skitmusik. Radioskval är till den största delen menlöst dravvel. 
Och ja, jag vet att jag kommer bli lynchad när jag säger att jag avskyr Kent. 
Kent ger mig ångest. Bigtime. 
Älskar deras texter, hatar deras musik. Känns som att ligga död i sin egen begravning. 
(och vem fasen vill det såhär en solig lördagmorgon?)
 
Vi går snabbt vidare och kör igång Spotify istället!
Lite Cornelis kan nog passa såhär på morgonkvisten tror jag!

Vad är Eran morgonmusik?

Ha en fin dag folket!
 
 


Kommentarer
Pax

Haha, är helt enig med dig när det gäller Kent! Vidrig jävla musik!

Svar: Amen!
Om Hondjuret

2012-08-11 @ 09:57:29
URL: http://psykasen.blogg.se
Tina

Det är definitivt inte Kent i alla fall, jag gillar inte heller Kent, inte Bruce Springsteen eller U2
ha ha ha, jag har varit nära att lynchas många gånger när jag sagt så. ;-)

Svar: Haha..Det tror jag det. Det är ju lixom -lag- på att gilla dom! ;)
Om Hondjuret

2012-08-15 @ 21:45:24
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0