Hoppsan, vattnet gick...

 
En av mina stamkunder är gravid. Jag upptäckte det inte förrens för någon vecka sedan. Hon är liten och har dolt det bra... Hade ungefär lite över en månad kvar.
Grattis, grattis, gud, vad roligt sade jag såklart! Hon har bra gener den där!
Har jobbat med hennes ena dotter innan då jag sprang som vikarie i vikariepoolen för barnomsorgen här i Ghettot. 
Skitsöt och grym unge! 

Anyhow... Hon var inne och handlade idag. När hon packar sina varor passar jag på att fint och försynt kläcka ur mig att hon banne mig får krysta ut den där ungen innan jag slutar jobba om ett par veckor. 
Jag vill ju se och peta lite på ungen lixom! 
(får helt enkelt stilla mitt lilla bäbissug den vägen!)
 
Men döm min förvåning när svaret blev: Jadå, jag skall åka in nu! 
Ursäktavadsadeni? 
Ja, jag skall åka in och föda nu! Vattnet gick nyss.
Ursäkta... Men gick vattnet nu? Här? I min affär? 
Ajjemen... nu åker vi! 
 
Hon såg lite ansträngd ut stackarn... Avslutade med tack och hej och vi syns imorgon! 

Så ptja, Jag önskar henne all lycka till. 
Det här är ju hur kul som helst! :)

Och....sådant jag tidigare bara läst om! 

Ni håller tummarna med mig va? :)
 
 
...googlebäbis...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0