Zigenare - ett satans jäfla pack!

 
Istället för att göra allt man borde gör man inte ett skit. Det är som att alla måsten förlamar en sådär lite lätt. 
Mindre bra då man blir allt mer stressad och allt mer förlamad. 
Det hjälper inte till att det är fint väder och man verkligen inte vill spendera tid inomhus. Inte alls. 
Men i veckan. I veckan då jäflar. 
(har ni hört det förrut?)


Mina fördomar har återigen bekräftats btw - Zigenare är ett jäfla patrask. 
So shoot me. 
Tre av det kvinnliga könet var inne och snattade hos oss igår. Fick syn på de när de var på väg ut ur affären. 
Fick inte tag i kollegan, springer efter ... varpå den ena kvinnan håller tag i mig medan den andra med alla saker springer. I vansinne vet jag inte riktigt vad jag sade ... men det var inte vackert. 
Och nej, jag började inte slåss på parkeringen trots att jag ville. Jag hade en affär full i folk. 
Vi är lixom bara två som jobbar på helgen. 
Blir jävligt knepigt det där... Så jag gick in... 
Men som sagt - vi har de på kamera ... 

Men alltså... vadfan är det för fel på folk? Och ja, till stor del är de dom som står för snatteriet i alla fall i våran affär. Och nej, det är heller inte första gången jag har med de att göra i liknande affärer. 
Det är ett jävla pack! Måtte de köras över av en traktor. Om och om igen! 
 
Sedärja ... nu ökade blodtrycket i faslig fart igen. 
Tar och hoppar in i duschen istället. Får fart på dagen. Sliter dotra från Hello Kitty. 

Söndag var det - fint väder - ok ... Andas nu Elin! Andas! 


Kommentarer
Ann

Känner igen det där. Då jag jobbade i klädaffär för många år sen var det de ENDA som snattade........ Tråkigt men sant.

2012-08-12 @ 17:33:22
Marie

Känner igen det där....måsten som förlamar...

Jag BORDE verkligen börja röja i allt skit härhemma...rensa, kasta, rensa, kasta...men jag vet inte vart jag ska börja så istället händer ingenting.

Jag sjunker ner framför datorn, ur högtalarna strömmar det musik och jag glömmer världen därutanför och fördjupar mig i det jämra fb-spelet istället O_o

Nåväl...jag har i alla fall tömt tvättkorgen på smutstvätt i helgen och hundarna har fått gå på promenad - flera gånger, det borde väl göra att jag får känna mig lite "duktig" i alla fall???

*kramar om* <3

2012-08-12 @ 17:53:49
URL: http://marieelisabet.blogg%2Cse
Marie

Känner igen det där....måsten som förlamar...

Jag BORDE verkligen börja röja i allt skit härhemma...rensa, kasta, rensa, kasta...men jag vet inte vart jag ska börja så istället händer ingenting.

Jag sjunker ner framför datorn, ur högtalarna strömmar det musik och jag glömmer världen därutanför och fördjupar mig i det jämra fb-spelet istället O_o

Nåväl...jag har i alla fall tömt tvättkorgen på smutstvätt i helgen och hundarna har fått gå på promenad - flera gånger, det borde väl göra att jag får känna mig lite "duktig" i alla fall???

*kramar om* <3

2012-08-12 @ 17:54:09
URL: http://marieelisabet.blogg%2Cse
Marie

Jaha...mysko...först får man ett meddelande att det inte gick att skicka kommentaren och helt plötsligt finns det två O_o

2012-08-12 @ 17:56:05
URL: http://marieelisabet.blogg%2Cse


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0