Festivalsommar!?


Dräggla sig lite, längta sig lite.
Jeez, vad jag önskar mig en redig festivalsommar.
Massa pengar underlättar såklart.
Anyone?

Peace and Love i Borlänge bjuder so far på:
Winnerbäck, Melissa Horn, Arch Enemy och Dropkick Murphys m.fl

Metaltown i Göteborg bjuder på:
Slayer, Anthrax, Sabaton, Lamb of god m.fl.

Wacken i Tyskland bjuder på:

Ministry, Axel Rudi Pell, Cradle of filth, Dimmu borgir, Paradise Lost, Scorpions, Amon Amarth, m.fl

Sist men inte minst: Sweden Rock som bjuder på:
Mötley crüe, Dimmu borgir, Mastodon, Exodus, Girlschool, Katatonia, Lynyrd skynyrd, Nationalteatern, Ugly kid joe.

Självfallet tillkommer många fler band och artister. Men detta är ett litet axplock som hade förgyllt min sommar. Så anyone... bara att skicka hit biljetter, pengar och backstagepass! ;)


Är det någon av Er som har festivalplaner? Vilka vill ni i sådana fall helst se?

Finns det någon annan festival jag Borde kolla upp?



(och jadå, det är fortfarande gratis att drömma... inte kräver det barnvakt heller) :)




Kommentarer
Din, din och kanske lite min.

Getaway i Gävle :P

2012-01-17 @ 23:55:23
CaptainAvatar

Vi ska på wacken och Metalcamp i sommar. Metalcamp i Slovenien borde du testa på. Riktigt grym festival... Banden än så länge är: Amon Amarth, Finntroll, Korpiklaani, Sabaton och testament. :)

2012-02-04 @ 17:04:45
URL: http://achillesblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0