Kände glädjen spritta ur varenda jävla por i kroppen...

 
 
Effektiviteten flödar här i Ghettot idag. Redan klockan sex slog jag upp mina pigga, klarblåa ögon och kände glädjen spritta ur varenda jävla por i kroppen... 
Eller ok, ok.. Jag ljög kanske lite där. 
Jag gick upp då... för att klockjäveln ringde. För att jag skulle jobba. Ögonen var mer eller mindre svarta, jag grymtade och jag önskade mig själv inklusive resten av världen en ond bråd död! 
Så var det sagt.
 
I vanlig ordning började det rätta till sig på vägen till jobbet. Det brukar det göra. 
Allt som skulle strula, strulade och allt jag borde gjort hann jag nästan med. Same old där oxå alltså...
 
Och här på kvällskvisten blev det brödbak. Det luktar fortfarande gott och nybakat här inne... 
Lite trevligare än all brandrök som fortf. huserar i huset! Satans patrask - Återigen! Måtte dom döden dö! 
 
Jag har snart druckit en liter mjölk och som den lilla, duktiga flickan jag är skall jag alldeles strax ta på mig det rosa nattlinnet och krypa till sängs...:p
 
Börjar thank god inte förren elva imorgon. Att gå upp klockan 7 är på något vis inte lika blodigt! 
(även fast det svider lite i hat-nerven även då)
 
I helgen barkar det av mot Strömstad. Vi skall skriva kontrakt. Gissa vem fan som är riktigt, jävla lycklig? 

Godnatt mina små sparvar ... måtte John Blund komma och knocka Er alla snart! :)
 
 


Kommentarer
Pax

Bäb, HUR dricker man en liter MJÖL? *asg*

Svar: Käften kvinna! :p
Om Hondjuret

2012-07-04 @ 09:41:26
URL: http://psykasen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0