...Och jag har smugglat vin innanför byxorna...

 
Jag har vunnit ett presentkort på SF BIO á 100:- hos Paret Hårdrock, jag har varit vaken 40 timmar och sovit 11 timmar och jag har jobbat.
Jag har nästan regnat sönder, sett världens bästa Lars Winnerbäck på trädgårdsföreningen, gråtit med bästa Josefin och kissat på Avenyn. 
 
Jag har dansat, jag har skrattat, jag har bråkat, jag har klippt mig, jag har druckit öl och smugglat vin innanför byxerna. Men kanske har jag framför allt levt. Levt så in i helvete i två dagar.
Nu tycker jag att Skrotungen kan komma hem för det skaver i hjärtat och jag saknar hennes varma kramar, att hon blåser mig på magen och kommer klockan kvart i sex på morgonen, kryper tätt intill, lägger armen om mig och viskar att hon älskar mig. Om och om igen.
 
Men för att få lite annat att tänka på åker vi till stan nu, laddar med kinamat på den där vanliga kinakrogen innan det är dags att återgå till Slaveriet i några timmar. 

Sedan blir det kväll..och jag är ledig imorgon. Tack! 
 
Tack Winnerbäck - Du levererade kärlek och Magi i vanlig ordning! 


Kommentarer
Achilles

Gratulerar =9 Hoppas du ser en bra film =)Känner igen det klassiska vinsmugglar tricket, vi gör detsamma på allt möjligt, jag menar hur rik tror folk att man är egentligen hehe=)

Det värsta är att när man "lever" som bäst så väntar alltid jobbfanstyget i horisonten det är det enda som är dåligt när man är ledig hehe, tänk om man jobbat 3 månader om året som varit valfria, kan till och med sträcka mig till fem för att få vara ledig och ha råd att vara ledig och bara leva resten av året, hur fantastiskt had einte det varit.

Svar: Haha.. Ja, vad gör man inte lixom?! Hade den först bakom ryggen men var ju tvungen att gå så inihelvete bakåtlutad att det kändes lite farligt efter en stund så jag fick smuggla fram den på magen.. Träffade på ett gäng Brats utanför som var mycket imponerade och följde efter mig från innan vi gick in tills det var dags för konserten .. ;) Kul att man kan roa någon lixom.. Sedan att man hade 7 i promille ökade kanske inte riktigt oddsen för att jag skulle lyckas men ;))
Och jo, tro mig.. har -levt- som ett djur nu.. höll igång till 6 imorse eller nå´t.. minns inte riiiktigt kan man säga .. förstod knappt vem jag var när jag vaknade .. eller vart, eller varför för den delen.. Det kan nog kanske tyckas att det är jävligt bra för mig att jobba lite imorgon igen.. Im getting to old for this shit! ;)
06,00 startar slaveriet... Ha en fin dag på jobbet till er båda!!
Ingen semester för Er sådär allmänt eller blir det bara ledig för festivalande? (nog för att det är en jävligt bra anledning men) :p
Om Hondjuret

2012-07-16 @ 15:11:25
URL: http://achillesblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0