Anacrusis, hårfärg och Nick Borgen?!

 
Ögonen går i kors och jag vet knappt vad som är fram och bak längre. 
Thank god for big boobs så löste sig ju det problemet i och för sig! 
 
Haft en ljuvlig dag i solen med Pax. Skrattat, pratat, färgat hår och ätit mat. 
Precis som det sig bör. 
Sedan har vi lyssnat på dansk pop och Pax har konstaterat att Nick Borgen inte alls är dansk utan faktiskt norsk/svensk! Alltid lär man sig något! 

Själv avslutar jag med lite nostalgi i form av Anacrusis.

Och ja, det kommer nog kanske bilder på håret. Det är fortfarande blött och jag vet inte hur mycket det syns men återigen: We´ll see tomorrow! 

Dagen D är kommen - Danmarksdagen.
Alarmet ringer 06,15 imorgon! (skjut mig långsamt) 
Vi gick från att vara 6 stycken till att vara 3 stycken men det känns ju onekligen jävligt standard att någon backar ur. Det är varken första eller sista gången. Dock kan jag väl tycka att det är aningens tråkigt när man planerat så länge.. 
Men, men... vi skall nog rocka röven av Danmark och göra dagen oförglömlig endå! 
Jag lovar! 
Kamera är med och kommer befinna sig i högsta hugg! 
Vi kan väl dock diskutera vad som bör och inte bör publiceras efteråt kanske! 
 
Oh well... kräktrött efter lite för mycket luft tror jag. Det var mycket av den varan på balkongen där vi spenderade kvällen! 

Så sov gott mina kycklingar .... Keep posted... Imorgon smäller det :) 

//Tant Svårt Svår!


Kommentarer
Joanna Löfdahl

Ha lite kul för mig med älskade du! Snälla?!
Själv blir det inte såå mycket roligt här nu för tiden!
Istället tar jag det lugna gatan och klappar den växande magen, och det är minsann inte helt fel!

Var rädd om dig, och gör ingenting som jag inte skulle ha gjort ;-)

**Kramar massa på''

Svar: Duu.. Växande mage är så mysigt att jag finner inga ord. Önskar jag fick klappa lite på din! Dumma du som bor så långt bort :)) Men tänker på dig och saknar dig!! Gosa magen massa ,massa från mig! KRAM!
Om Hondjuret

2012-06-29 @ 07:56:33
URL: http://www.frumittilivet.blogg.se
Jag e inte bitter..;)

Folk är så förbannat missnöjda med allting och inser inte att det alltid finns dom som har det värre. Man ska vara glad för det man har. Jag har ju fortfarande råd med den fina kattmaten både till lunch o middag, det finns dom som äter pellets. Klädkontot har ju minskat nu när grabbarna blivit stora så man kan ju ärva deras kläder, finns ju dom som bara har tjejer. Kanske inte blir något Thailand på semestern men sl kortet räcker ju från Gnesta till Märsta, finns ju dom som aldrig kommer ut ur Åmål. Kanske inte är gift med Någon 25 årig underklädesmodell men gumman hon är god o fin och häromdan när det flyttade in en ny granne så fick jag se hannses kärring och det var då jag insåg att man ska alltid vara nöjd med det man har för det finns alltid dom som har det värre..;)

Svar: Ibland är du ju så intellikent att jag blir alldeles till mig i trasorna! Oh du store, allvetande! :)) KRAM på dig!!
Om Hondjuret

2012-06-29 @ 13:59:58
Jen

Spännande spännande! Blev det blå färg eller rosa? ;)
Hoppas ni har super skoj i Danmark, och att vädret är bättre än vad vi har. (regn, regn och regn) :/

Sv.Älskade raring! jag har läst och jag har tänkt ringa i flera månader.... Du är väl hemma igen från danmark imorn antar jag, så jag ringer då. Lovar! Btw. Har du nytt nr nu när du har ny tele? Puss puss

Svar: Haha. Det blidde lila. Fast inte alls så mycket som jag hade hoppats på :) Och danmark var skoj.. om man bortser från åksjukan ;)
Och ehm.. jo, jag lever efter Danmark.. men inte tele kan man säga .. Han gjorde en "jump and die attack ur min väska..SUCK! Men samma nummer ja! :)
PUSS!
Om Hondjuret

2012-06-30 @ 21:32:14
URL: http://pansky.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0