Några med tourettes, några pundare, några fyllon, några döva....



Efter en lördagsmorgon som startade redan halv sex, så spenderades 8 långa timmar på det där stället som håller en flytande.
Om vi drar det kort hade vi ett par kunder med tourettes, några pundare, några fyllon, några döva och sedan x antal andra bedrövliga dödliga... Just like always.
By the way är jag sjukt fashinerad (och ganska rädd) för det där fenomenet: Tourettes!
Fy bövelen för att gå runt och skrika könsord hela dagarna lixom. Det kan ju inte vara spec. kul?!

Kom hem och hade picnic på balkongen i solen som faktiskt värmde ganska skönt för första gången på länge...
Lovely!
Väntade in bästa vännerna för en middag bestående av lammracks, fläskkotletter och potatisgratäng!
Väldigt gott I tell you!

Kvällarna med bästa vännerna är dock alltid för korta men alltid lika underbara. Mycket skratt, lite gamla minnen och ett par glas rött!
Dock... går man upp halv sex så säger det sig själv: Man somnar. I stolen. Tack och hej. Så kan det gå.
Men då hade dom tack och lov hunnit gå hem! ;)
 
 
Men tack älskade vänner för en fantastisk kväll - as always!
 
Nu blir det snabblunch innan vi gör några timmar till på det där stället. Sedan är det baskemig semester en vecka. Min enda semester.. Men gud, så skönt!
 
Har ni haft en trevlig helg mina vänner?


 


Kommentarer
Den ständige..:)

Satt nytt rekord i hopp mellan vatten pölar.....till o med groddj-na hade flytväst på sig.....jag är ju vanligtvis en både go o gla prick men nu kan det räcka......nej, tacka vet jag en rejäl vargavinter. Hellre det än en sån här attans surrogat sommar.......

Svar: Vargavinter it is! Skall vi åka pulka och ramla runt i snöhögar då? :p
Om Hondjuret

2012-06-18 @ 10:04:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0