Nu skall vi dela historier - One night Stands är temat!

Appropå svarta män och auberginer... och en viss man som kommenterar på en del av mina blogginlägg så kom jag att tänka på fenomenet: One-NIght Stands.
Vi har alla haft, vi har alla velat glömma de och vissa av de har  vi faktiskt aldrig ens velat släppa hem...




Så...
Har ni haft några sådana? Eller har ni kanske aldrig haft ett one night stand?


Berätta eran mest speciella one-night stand story för mig så vi får något att skratta åt! Snälla?

Jag har kanske haft ett par one night stands igenom mitt liv. (Ni får tänka på att kärringen börjar bli gammal)
Ett par bra och en del som varit mindre bra.
En del man kanske inte borde prata om och förmodligen ännu fler som man förträngt.
Och ja, jag har förträngt de flesta. Det har lixom varit bäst så!

Men jag har inte förträngt läskiga mc-snubben som bjöd hem mig på skumbad, karln som studsade sönder sin säng och bad mig att gifta mig med honom eller om "22 cm Gårdsten. Jag har inte glömt karln med penispumpen eller negern som trodde han skulle få doppa. Men där gick lixom gränsen.

Men mannen jag kanske än idag tänker på när jag tänker på fenomenet one night stands så är det killen med papegojjan och den håriga rumpan. Fy satan så rädd jag blev den där morgonen.
Vaknar hemma i godan ro. Känner mig inte bakis. Sträcker på mig och känner instinktivt att något är jäfligt fel!

Tittar med skrämd blick bakom mig och skådar endast en vit, hårig jävla rumpa. Nu var det förvisso inget fel på resten av karln med den där rumpan kunde man förväxla med något djurs skulle jag tro!
Han vaknade till och kom upp... vi började prata. Förmodligen till skillnad mot vad vi hade gjort natten innan med 17 i promille och "djuriska" lustar. hö hö!

Han kollade runt i alla mina skåp medan jag lyssnade på hans pratande om sin papegojja.
Men ditt dumma spån. Jag skiter i din papegoja. Jag vill inte att du rotar i mina skåp och kan du vara så vänlig att stoppa in den där sladdriga, dinglande hudfliken i ett par kalsonger?

Han fattade tillslut. Det gjorde han. Och gick hem. Efter det har jag varit lite avskräckt. Kollar iaf om de har husdjur först.

 

Men NU kära vänner - Är det Eran tur! Upp till bevis och sluta vara så jäfla pryda! ;)

Martina, Pax och Teija - You go first! ;)



Kommentarer
Malin

Jag hyrde ut min lägenhet en sommar... Var ändå i samma stad boende hos en kompis.
Träffar han som hyr min lägenhet på krogen... börjar prata... och ja... Sedan blir det vin och kvällen blir natt och så går jag hem TILL MIG SJÄLV på bortamatch.

Mycket märklig känsla att vakna upp hemma hos någon annan, fast hos mig själv.
Bortamatch på hemmaplan!

Det är mitt roligaste one night stand.
Det blev lite konstigt ett par månader senare när jag skulle flytta tillbaka och få tillbaka mina nycklar av mannen... :)

Svar: haha. Ni sågs aldrig och gjorde om det?Vilken grej! :) Det är nog banne mig inte ofta! :)
Om Hondjuret

2012-06-19 @ 14:07:27
Vill helst vara anonym........:-D))

tja, var ska vi börja och hur lång tid har vi på oss???? En av dom värsta var väl kanske en gång i sena tonåren när jag blev väckt av 2 lintottar i 10 årsåldern 15 mil hemifrån utan stålar.........den bilfärden hem kan nog bara beskrivas i ett ord: Awkward.........

Svar: Ha ha!! Oj oj! 15 mil.. How could you not notice lixom? :)
Om Hondjuret

2012-06-19 @ 14:08:22
H.Anrej

Tjaaaa! lagom dos jäst dryck och party. party, party.........men måste ha gjort nått rätt eftersom hon frivilligt erbjöd sig att köra hem mig..:-D bör tilläggas att jag som duktig idiot gjorde om trippen nykter med egen bil ett par ggr till. (Hon sa att hon var 24 men då måste hon fått ungar som 14 åring) det var en högst traumatisk upplevelse att inse att även kvinnor ljög för att få ligga.......;)

Svar: Ha ha! Nej nej.. det skulle väl aldrig falla oss in. I alla fall inte om det finns risk att man kan bli upptäckt .. vilket det faktiskt finns om man har barn ;)
Om Hondjuret

2012-06-19 @ 14:36:50
Pax

Jag har haft en del, det ska erkännas. Men det allra allra värsta ligget måste ändå vara mitt senaste. Det får nog räknas som ett One Night Stand eftersom jag och snubben faktiskt inte var ihop längre och mig veterligen aldrig idkat hor i en riktig säng först.
Men anyway.
Jovars vi klär av oss, förspel har han väl aldrig hört talas om så det var ju bara att köra på direkt liksom. Hej och hå och framifrån och bakifrån och hit och dit tills jag kände mig som en reumatisk gymnast ungefär. När det hela väl var över och jag i mitt stilla sinne tänkte att "Jo men, det var ju inte så kul men nu är det ju över och kan knappast bli värre" Ja, då slår blixten ner. I hans huvud typ!
Karln häver ur sig på fullaste allvar (och invandrardialekt!) att:
"Du är verkligen en jävligt sexig tjej, jag tycker verkligen det, så sexig. Men du kanske borde gå ner lite i vikt!"
Tjo! Upp flög jag och pekade åt busshållplatshållet och visade den lille idioten på dörren. Sen dess har det förekommit noll kontakt. Thank God!

2012-06-19 @ 19:43:02
URL: http://psykasen.blogg.se
Ann

Ähum, det har ju varit några stycken, men dom sämsta är väl dom när man får leta...... och leta..... och leta........ för man kan ju inte fråga vart den försvunnit nånstans? Det värsta var nog i en myggsvärm på en hög med brännässlor....... Never again.

Svar: Ha ha ha! Men Fy farao, vad fruktansvärt! Måtte jag aldrig hamna där!! Hur mådde rumpan efteråt? :)
Om Hondjuret

2012-06-19 @ 20:33:01
Martina

Det är ju liksom svårt att bara välja en historia men en klar favorit är ju klassikern, med samma karl inblandad som även du är bekant med, där jag tyckte smått synd om honom där han satt nerspydd på gatan. Jag fick ju helt enkelt ta hem honom, klä av honom, slänga in en tvätt och låta honom knulla mig i röven. Behöver jag säga att jag knappt blev av med honom efter detta bemötande?

Svar: Hahahahahaha!!!! Jag VISSTE att du skulle leverera baby!! ;)) Och du...att bli av med han tog väl några år va?
Buksyskon is the shit! LOL!
Om Hondjuret

2012-06-20 @ 00:05:38
URL: http://queenofparanoia.blogg.se
Achilles

Haha detta var fan en rolig idé, jo fan klart du skall få höra båda av våra historier. Såg detta lite sent så jag får formulera några märkliga rövare imorgon om den Australienska kontinentens damer=)

Svar: I am SO looking forward too it :)
Om Hondjuret

2012-06-20 @ 00:40:29
URL: http://achillesblogg.se
Once upon a time

En annan av dom läskigare är väl den när jag som snickare gjorde ett jobb åt en "Dam" på Östermalm. Tät som ett troll men snål som satan själv så föreslår spektaklet att 5000:- kunde det väl vara värt att få sätta på henne. trött grinig och ville bara hem så jag sa att 3000:- i näven o resten i natura. Fine, sa hon och klädde av sig som om det var på ackord. 10 minuter senare mitt i akten så slits dörren upp och in stormar en snubbe i sovrummet. Såg ut som en blandning mellan Hulken och Hulkens storebror.Han stannar till mitt i rummet och kollar mig stint i ögonen. Farväl grymma värld tänker jag och bereder mig på en feting.....Då brister snubben ut i värsta flinet och säger att han bara glömt sin plånbok, han greppar den ur nattygsbordet och drar. Östermalmsrosen har inte rört en min men så fort snubben är väck så börjar höfterna gå igen. Inte ett ord om vem snubben var eller nånting.....Tog en liten stund att hitta rytmen igen om man så säger..........

Svar: Hahahaha!! Du skämtar?? Vad var detta för människa egentligen kan man ju undra? Gud, så spännande. Detta vill jag onekligen höra mer om!! :p
Om Hondjuret

2012-06-20 @ 08:55:25
Anonym

Dagens sanning! kollade upp damen senare och hon stod som gift. Antingen var det ett sk modernt förhållande eller så var det rörmockaren som fått pröjs innan mig..:-D))

Svar: Ho ho! Jag gillar versionen om rörmockaren bäst! Kanske var det på det viset hon Blev en östermalmsfru? ;) Hur fick du kontakt med henne?
Om Hondjuret

2012-06-20 @ 10:29:49
Anonym

Hon fick tag i mig via nån grannes brorsas jobbarkompis fru eller nått. Det brukar funka på det viset......

2012-06-20 @ 15:34:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0