Rättspsyk, hemorojder och gamla meriter

 
 
Firat den här flickans födelsedag idag....↑
Kinamat i stan innan vi avslutade firandet i varsin soffa med ett par liter cola och en jävla massa catching up.
It´s been oh so long!!


Samtalsämnena spred sig över de flesta områdena såsom rättspsyk, hemorojder och gamla meriter. Eller ja, meriter vore väl fel att kalla det men... Things in the past, om det nu låter bättre!
Vi fick i alla fått gått igenom allt det där viktiga som ni förstår...
 
Det är få människor jag kan vara så vansinnigt, heligt förbannad på, men det är o andra sidan väldigt få som kan få mig att skratta så tårarna rinner oxå. Det är en svår balansgång det där. ♥
Nu tycker jag väl att det kan gå några år innan vi försöker ta livet av varandra igen. Det vore skönt med lite no-drama. Vi skall ju på något vis föreställa vuxna och allt det där.. Eller nå´t!
 
Och medan regnet strilar ner skall jag ta med mig leendet och gå och lägga mig. Imorgon hoppas vi nämligen på fint väder och picnic i någon park!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0