Jag kunnat vänja mig vid grillat, allsång och jacuzzi varje kväll...

 

Jag kunnat vänja mig vid grillat, allsång och jacuzzi varje kväll. Utan tvekan!
Men det är faktiskt ganska skönt att komma hem ibland oxå... till trots för att det är ett miserabelt ghetto.
 
Av någon anledning ser jag fram emot att jobba lite igen.. Och på fredag vankas det Danmarksresa.
Ett gäng på 6 personer skall åka över och göra grannlandet osäkert för en dag. 
Jag vet inte om jag behöver säga att jag är lite nervös. Både för min egen och andras skull :) 

Anyhow... god mat, midsommartävlingar mitt i natten där förövrrigt Tyskland vann. Olga från Ukraina skall vi dock inte tala om... :) Ni borde varit där helt enkelt. 
När sedan "tysken" blivit mobbad tillräckligt för sina nya skor kastade han helt sonika "bögskorna" i vattnet. Det var en höjdare! Det med. Som så väldigt mycket annat... 

Annars var det lite småfestligt när jag trodde någon hade fått tarmvred eller liknande inne i huset för att senare få höra att det var karaoke.. Entertaining ;) 

Sista lediga dagen imorgon innan allvaret kör igång igen... Så man får väl passa på att ringa samtal, handla och ladda inför veckan I guess.

Men Tack Skåne, Jocke och Anette och alla Er andra för en fantastisk helg!!
Vi kommer tillbaka så snart vi får, hinner och kan! Ni är underbara!
 


Kommentarer
Achilles

Ser ut som ni haft det sjukt trevligt. Tack för kommentarerna, det värmer som alltid. Kul att höra =)
grillat och jacuzzi för min del, allsång enbart med Sabaton annars får det vara =)
Ha det bäst

Svar: Det -var- sjukt trevligt! Nya människor, nya vänner, god mat och en lycklig liten taliban. Ungefär så att man aldrig vill åka hem! :) Bor inte ni neråt där i landet förresten? Tror vi var någon mil från det där Väla?! (noll geografikoll) :)
Om Hondjuret

2012-06-26 @ 09:44:07
URL: http://achillesblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0