Vresa fätta kärringajävel..

 
 
Jomenasså, det här gick ju sketabra. Besöket för att kolla de där cellförändringarna. 
Hej och hå. Hann knappt innanför dörren innan polska underlivsläkaren slet i mina kläder och beordrade mig upp i stolen. 
Skynda, skynda, vi har bråttom!

Är det något -alla- bör veta så är det väl att man inte skall ha bråttom när man skall upp i den regionen? Oavsett vilket syfte menar jag. Det är ju änna lite känsligt. Och ganska jävla läskigt. 
Såvida du inte har 7 i promille och tror du träffat mannen/kvinnan i ditt liv. Återigen. 
 
Hoppsansa, get undressed, upp i stolen.. och som Herr Meduza skulle sagt: Vresa fätta kärringajävel... 
Det gjorde jag. I alla fall en liten stund. Tills cellprovet var tagit ... och hon ville börja knipsa i den skrikande livmodertappen. 
Då knep jag igen allt vad jag kunde och mantrade. Jag kan inte, jag kan inte... S L Ä P P N E R M I G! 
För helvete! 
Jag pallade inte! Det gick inte. Jag vet nämligen efter alla de här turerna hur ont det gör. 
Jag vet hur lång tid det tar. 
Jag vet att löften om att det skall bli två knips blir till fyra eller sex knips. Återigen. Jag kunde inte! 

Dessutom var jävligt rädd att jag skulle komma till gasa ihjäl henne oxå. Jävligt ont i magen ni vet. 
Som att: Känner man plötslig smärta så säger det lixom bara pang. 
Jävligt pinsamt dårå. Kunde inte utsätta oss för det. 

Så nej, det gick kanske inte helt efter planerna... 
Men hon tröstade, såg mitt rädda ansikte och mina skakande händer så sade hon att hon skulle skynda på proverna. Få svaren och sedan ev. boka tid på Sahlgrenska så de slänger mig under lite narkos. 
Då kan de gräva bäst de vill. 
Varsegod och välkommen in! 
 
Nej, fy fan! Jag är inte byggd för det här. I mitt nästa liv skall jag bli könlös! 

Tack och Amen! 


Kommentarer
Underedesexperten

Eller bli gynekolog.........;)

Svar: Heh. Nej, fy fan! Aldrig, icke!
Om Hondjuret

2012-06-27 @ 12:50:28
Din, din och kanske lite min.

Stackars älskling, jag lider med dig massor.
Vi hoppas att det inte blir mera "grävande" av andra ( än mig ;) )där nere mer. <3
Haha, gynekolog lät som en plan. Att få vara den där sadisten själv!
Kanske en annan med skulle tänka på att bli det, gillar ju den där regionen ;)

Svar: Lycka till om du vill peta bland massa hiv och könsjukdomar och skabb.. men mig tar du inte på igen vill jag lova! hehe.
Om Hondjuret

2012-06-27 @ 13:14:40
CaptainAvatar

Svar: haha, ja fast han hade inte utvecklat sitt ordföråd än, men det kommer väl :P

Riktigt roligt skrivet, men ingen rolig upplevelse kan jag tänka mig.

Eftersom jag precis fyllde 23 blir jag ju kallad till den jälva stolen under året.

Inget man längtar efter precis, men hoppas att dina prover är bra iaf. Lycka till :)

Svar: Nej, det var inte speciellt skoj. Grejen är väl att jag gjort det några gånger nu. Både knipsat runt hejvillt 3-4 gånger och sedan bränt bort en del av livmodertappen för att få bort skiten som var där förra gången. Så jag håller tummarna nu att de inte hittar mer skit!
Leave fiffi alone helt enkelt :)

Men för dig lär det gå kanonbra! Själva cellprovet är ingen fara alls :)
Om Hondjuret

2012-06-27 @ 13:57:41
URL: http://achillesblogg.se
cicci

Haha, måste skratta lite mitt i det hemska. För jag hade samma tankar när jag va o gjorde ett livsavgjörande ultraljud för min bebis i magen. Istället för att oroa mig för om barnet levde eller ej så oroade jag mig för att jag skulle gasa ihjäl tanten då jag alltid har gaser i magen vid såna dumma tillfällen XD Men allt gick bra iaf o det hoppas jag det gör för dig oxå. kram

Svar: Väldigt skönt att höra att man inte är ensam i alla fall! :) Sedan är det ju det där med att jag redan kollat ett flertal ggr.. bränt bort en gång.. Jag tycker lixom att det kan vara klart nu! -suck- Men men.. det blir nog bra :)
Om Hondjuret

2012-06-27 @ 19:22:23
P.g.a represalier väljer jag att inte tala om att det är jag.

hehe, det är bara att fråga: Sidbena eller mittbena sen gasa på...:-D Efteråt kan du ju alltid säga: Ja men kolla där, du klär ju i fräknar..........

Svar: Ha ha ha ha! Då tror jag denne någon hade dött lite!
Om Hondjuret

2012-06-28 @ 10:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0