Att önska...

Trots en vacker himmel blåser det kalla vindar ute. Riktigt kalla som gör att fingrarna blir istappar och kroppen blir lite stel efter ett tag...
Men när vinden stillnar - då jävlar är det skönt!

Jag borde plugga, borde, borde.

Då jag fick tag i böcker ett par veckor sent betyder det att jag ligger efter en del... Speciellt med tanke på att kurserna är 10 veckor långa.
Oh well, jag skall snart skrapa ihop mig, vara produktiv och allt det där.. Snart!

Känner mig bara lite överhopad med saker just nu. Den där välbekanta känslan av alldeles för lite luft i lungorna gör sig påmind.
Livet känns förvirrat och jag önskar jag hade fler svar än vad jag har.

Jag önskar helt enkelt att allt var lite mindre komplicerat.

Nåväl... Det är i alla fall väldigt vackert i naturen nu. Man får vara glad för det i alla fall! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0