Jag och mitt krater önskar godmorgon!



Kände mig lite nostalgisk och varm såhär på morgonen. Lite mysig.
Om man bortser från krateret i käften då. Det smärtar en del. Lite hamsterlook fortfarande.
Men jag har i alla fall nyfärgat hår!

Nu skall jag se om jag jag hittar några strumpor, se vad jag kan tvinga på talibanen för kläder och försöka vara i tid till dagis och Inte fem minuter sen!

Sedan hägrar jobb...enda till 18.00 ikväll. Det var den dagen misstänker jag!
Det var ju det där med att pollenhelvetet satte sig på sömncentrat och knockade mig så jävla stenhårt!

Oh well... Skithög musik nu så kommer vi nog snart iväg... Om inte talibanen bestämt annorlunda! ;)

Godmorgon på Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0