Mördarspindel, dopp och oväntad semester!





Från att man knappt kunnat lägga undan vinterkläderna blev det dags för årets första dopp. I alla fall för talibanen. Mamman hade inte med någon ombyte!
Kallt var det men ack, så skoj. 20 minuter senare var hon något skakig, blöt och full av sand... Maaammaaaa, jag fryyyser! ;)

Och ser ni krabaten till höger längst upp på bilden? Vad F*N är det egentligen? Jag är ganska jäkla övertygad om att han var skitsugen på att äta mig till frukost.. eller kanske ett smaskigt mellanmål!
Kändes dock inte som en svensk variant just för att han är så jäfla stor.. men jag med min fobi kan ju såklart ta fel...

Biggaråer är den nya grejen och skrotungen vill helst ha de hela tiden. Jag misstänker att de inte är speciellt bra för hennes mage?! Eller? Är det någon som har koll på om man blir hård i magen? Jag vet att man får magknip om man äter för många men...?
Anyone?
(morsan som äter så mycket frukt ..hö hö...)

I övrigt lallar vi runt på lekplatser, dricker bubbelvatten, spelar fotboll och tar eftermiddagarna som de kommer.
Det är sommar och kraven känns lite mindre just nu...

Och inte nog med det fick jag reda på idag att jag banne mig är ledig hela vecka 25 - midsommarveckan. Jag som inte trodde jag skulle vara ledig alls i sommar.
Vad säger vi om det?
Amen - för bövelen!

Dags för talibanhämtning och lite dottertid!

(och hoppas man håller sig vaken... ni vet det där med att gå upp klockan fem har ju aldrig varit riktigt min grej)

Au revoir mina vänner, vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0