On the road again...


Och direkt när vi lämnar ghettot lugnar andningen ner sig. Hjärtelagen känns lite mer normala och det är plötsligt helt ok att andas.

Vi åker för att spendera ett dygn i Strömstad. Träffa mormor. Titta på havet och bara vara. Kanske blir det även tid för lite fönstershopping på Nordby.

Om så bara för ett dygn känns det fantastiskt att komma hem. Bara vara i 24 timmar. Glömma allt det där som ligger kvar hemma bland betongväggarna och skaver!

Passerar Uddevalla nu och leendet spricker allt mer upp.
Är det något negativt med det här besöket är det väl att Lillebror och frugan inte befinner sig på hemmaplan!
Ett par skratt med den ungen förgyller onekligen livet lite!

Tro fasen att det kanske blir sol med? Kan vi ha så tur?

Uppdaterar nog kanske efter vägen och berättar för er hur mycket jag älskar livet.
Gör jag Inte det kan ni ha i åtanke att jag ligger och njuter någonstans!

Imorgon bär det av till Danmark!
Semesterfeeling! Fan, vad jag vill ha en öl ;)

På återseende mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0