Sleeping (beauty) dead!


Hör ni änglarna sjunger? Dansar samba och skrattar sådär änglalikt och vackert?
Det är för att tanten här fick sovmorgon till klockan tio idag.

Om man bortser ifrån att jag var uppe och kollade på bajs och gjorde frukost klockan halv åtta innan jag gav över ansvaret till karln dårå.
Herrejesussåinihelvetesköntdetvar att kunna gå och lägga sig igen. Det är ju inte direkt något man gör för ofta. Men attans... Jag känner mig som en ny människa!

Kan även ha med att göra att jag sov i intervaller hela dagen igår. Ett par riktiga drop dead power naps i bilen a tio minuter.. och en timme rakt över karln i soffan på kvällen.
Vi snackar seriös jävla pollen här. Fy fan, att det går att ens bli så trött. Helt makalöst!

Vad har vi gjort annars i helgen? Det obligatoriska Ikea besöket.
Som bekant har ju ungen varit sjuk. Mest av förstoppning och kramper som fått henne att vrida sig i ett par dagar. Inget smittsamt mao.. Men hon hade behov av lite lek och lite skoj och då var det ett easy wish to please så att säga :)
Lite småshopping, utelek och annat...
Ägnade lördagen åt barnkalas och att äta kinamat på sedvanliga Ching Palace efter Talibanens och mammans önskemål!

Idag åker vi ut i skogen. Andas lite frisk luft och njuter av solen!

Och ni då? Lever ni??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0