Ett paket från en älskad, okänd vän...


Ja, återigen... Det är märkligt vad med fantastiska människor jag lärt känna genom bloggandet. 
Både mitt och andras bloggande menar jag då självfallet. För det är ju inte som att jag är så stor att det stör... 
 
Men jag vet att jag skrivit om en av mina bloggläsare innan - En kvinna - som bloggar under namnet Tiamiquilt. 
En helt fantastisk varelse faktiskt. 
Det var henne Talibanen fick sitt Sagotäcke av om ni minns?
 
 
Sedan har vi fått presenter både till Jul och födelsedag vid tidigare tillfälle. Bara för att hon är så himla fin helt enkelt! 
 
Jag har inte hört något från henne på länge nu.. och hennes blogg är tyvärr mer eller mindre bortglömd. Jag antar att hon är upptagen med att leva eller något. 
Det gör hon rätt i. Även fast hon är vansinnigt saknad i min bloggvärld! 
 
Idag - blev jag dock så inihelvete rädd. Det lät vansinnigt konstigt från hallen. Tänkte först det var kräket som försökte ta sig in... Eller katten som gjorde jävelskap. 
Men icke - det var postkvinnan - som trycktes ett paket i min brevlåda!
 
Det var från den fantastiska Tia. Jag förstog ingenting alls. 
Jag säger tack, blir rörd och alldeles varm! TACK! 

Hon hade läst att jag skulle flytta ... Trodde jag kanske skulle behöva ett par nya grytlappar att byta med ... Istället för de jag fick innan jul...
Och en liten väska... som jag inte riktigt vet om jag måste ge till Talibanen... även fast jag blev väldigt kär själv. Så jag antar att vi gör som vi brukar jag och Talibanen. Vi delar! 
 
Återigen - Tack älskade okända vän! För att du tänker på oss och ger oss av dig och din tid! 
Jag önskar dig all lycka till i din egen flytt och hoppas att du kommer trivas i den nya lägenheten!
 
Många varma kramar från mig och Talibanen! ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer
tina

:-)
Jag är glad över att du blir glad :-)
Jag trivs inne i din blogg.

Min dator har lagt av, lite knökigt att leva genom mobiltelefonen.

Kram till er båda.

2012-09-07 @ 07:05:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0